tiistai 25. marraskuuta 2014

Uus jakso!

Nyt onki koeviikko jälleen ohi. Mun osalta se meni melko hyvi, loppukurssia kohden kerty vaa tosi paljo tekemistä, joten kiire oli vähän päällä. Mut tosiaan koeviikko ois alkanu mulla tiistaina musakokeella, joka me sovittii kuitenki et pidetää musatunnilla perjantaina, joten sain yhen lukupäivän lisää. Sit oliki vuoros fyssa 4 kurssin koe. Torstain oliki ruotsin koe, jost oltii tehty jo yks osio viimesel ruotsintunnilla ja se oli se sähkönen osio. Aluks kokees oli melkosesti säätämistä, koska se ohjelmisto ei toiminu, mut lopputunnista saatii se pelaamaan ja koekki tehtyä. Lauantain mul olis ollu mantsan koe, mut jouduin siirtämään sen jo perjantaille viikonlopun menojen takia. Meijän koulus on onneks tosi joustavat opet, et ku niille menee puhuu nii kaiken saa järjesteltyy ain. Sit koittiki jo maanantai ja oli enkku 5 koe. Siitäki oli tehty kirja-analyysi essee jo viimesellä tunnilla. Se tehtii kurssin aikana luetust enkunkielisest novellist. Ja koeviikon viimenen päivä, eli tiistai oli mun osalta vapaa, et sai mennä frendien kaa viettää aikaa ja rentoutuu ennen uuden jakson alkuu.
  Ootan innolla nyt tätä kolmos jaksoo, sillä ainakin mun osalta siinä tapahtuu tosi paljon: vanhojen tanssiharjotukset pyörähtää käyntii, shanghai projekti, jos mä oon mukana, nii seki laitetaan kunnolla käyntii ja sit pitäs viel mahduttaa autokouluki mukaa. Joidenki asioiden kanssa voi tulla kiire, mut eiköhä kaikki suju :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti